Het JIJ-huis

Een rustige plek waar je jezelf kan zijn

Het JIJ-huis is een sfeervol ingericht inloophuis waar ervaringsdeskundige vrijwilligers jou graag ontmoeten. De warme, huiselijke sfeer en het onderlinge begrip maken het JIJ-huis voor velen een veilige, huiselijke en fijne plek. Je kunt er helemaal jezelf zijn.

Wat lidmaatschap van het JIJ-Huis biedt

Wekelijkse activiteiten, trainingen en workshops

Elke week organiseren we trainingen, workshops en activiteiten in het JIJ-huis, waar je je als lid kosteloos en vrijblijvend voor kunt aanmelden.

Deze activiteiten variëren van yoga tot een creatieve workshop of bijvoorbeeld een training over grenzen stellen en opkomen voor jezelf. Deze trainingen kunnen bijdragen aan jouw persoonlijke ontwikkeling en jouw herstel. Je kunt je als lid gratis aanmelden en deelnemen wanneer jij dit wilt.

Wij organiseren ook online activiteiten voor mensen die vanuit huis willen deelnemen.

Thema-avonden

Tijdens de thema-avond organiseren we bijvoorbeeld een spelletjes-avond, filmavond of hebben we een bepaald thema op het programma. Voorbeelden hiervan kunnen zijn Halloween of eetproblematiek en vakantie.

De Thema-avonden worden iedere twee maanden op de vrijdag van 19:00 tot 21:00 uur georganiseerd. Bekijk onze agenda voor de volgende thema-avonden.

Stichting-JIJ-Thema-avond-halloween-2024

Vrije inloop

Tijdens de inlooptijden staan wij voor jou klaar om een praatje te maken, naar jouw verhaal te luisteren of samen een gezellige activiteit te doen.

Er zijn altijd twee herstelde ervaringsdeskundige vrijwilligers aanwezig. Zij verwelkomen jou bij binnenkomst en vragen je wat op die dag jouw behoefte is. Wil je even met rust gelaten worden, studeren of werken? Dan is daar de ruimte voor. Wil je graag onder de mensen zijn en ben je juist op zoek naar afleiding of gezelligheid? Dan kan dat ook.

Wij organiseren ook een online inloop voor mensen die vanuit huis willen deelnemen en zijn in schoolvakanties meer open.

Word ook lid van JIJ!

Meld je aan voor een lidmaatschap bij JIJ en ervaar de sfeer van het JIJ-huis!

Eet JIJ mee?

Je kunt als lid ook – tegen een kleine vergoeding – op bepaalde tijden met ons mee eten (lunch of diner). Wij vinden het vooral belangrijk dat jij je thuis voelt en er geen druk ligt op het eten.

JIJ-ontmoet-momenten

Ben je benieuwd of het lidmaatschap van het JIJ-huis iets voor jou is? Kom dan langs tijdens ons JIJ-ontmoet moment.

Wat je mag verwachten

Deze momenten organiseren wij zes keer per jaar. Je kunt dan gratis en vrijblijvend binnenlopen in ons inloophuis. Hier kun je de sfeer proeven en ervaren wat Stichting JIJ voor jou kan betekenen. Ook zijn er leden van het JIJ-huis aanwezig die jou graag vertellen over hun ervaringen en hoe Stichting JIJ hen heeft geholpen in hun herstelproces.

Houd er rekening mee dat we vragen om zonder familie of vrienden (naasten) te komen, zodat andere leden zich op hun gemak voelen in ons inloophuis. We hopen je snel te zien bij Stichting JIJ!

Kijk voor de tijden in onze agenda.

Het JIJ-huis Stichting JIJ inloophuis
Scroll naar boven