Start voorjaarsgroepen bekend!

Bij Stichting JIJ begrijpen we dat eten soms knap ingewikkeld kan zijn. Het idee van ‘goed’ of ‘fout’ eten en de gevoelens van onzekerheid en eenzaamheid kunnen echt veel op de voorgrond spelen. Het afgelopen jaar hebben we mooie zelfhulpgroepen georganiseerd, waarbij we mensen met eetproblematiek hebben mogen ondersteunen op hun weg naar herstel.

In de laatste week van januari starten onze nieuwe zelfhulpgroepen weer. Zo hebben wij een startgroep, speciaal voor iedereen met (beginnende) eetproblematiek. Samen met ervaringsdeskundigen en andere deelnemers werken je elke week aan herstel, helemaal aangepast aan wat jij nodig hebt en waar je staat. Hierdoor kun je op je eigen tempo aan doelen werken. Deze groep duurt net als onze vervolggroep 20 weken en vindt wekelijks op locatie plaats.

Wij hebben ook nazorg- en motivatiegroepen, die het hele jaar door lopen. Je kunt dus snel aan de slag bij deze groepen! Je komt een keer in de twee weken samen met ervaringsdeskundigen en lotgenoten om thema’s naar behoefte te bespreken.

Wil je deelnemen aan een van onze groepen? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-jij.nl en als je vragen hebt, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Scroll naar boven